صادرات برخی از محصولات مجموعه

eitaainstagramwhatsuptelegramrubika
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ سه شنبه
(1)
(0)

صادرات برخی از محصولات مجموعه

صادرات برخی از محصولات مجموعه

صادرات از جمله کارهایی است که علاقمندان زیادی دارد. مشکل آنجاست که نمیدانیم از کجا شروع کنیم و صادر کردن کدام محصول سود خوب و رقابت کمتری دارد.
در اینجا ما به شما صادرات توری فنس را پیشنهاد می‌کنیم و روش کار و مراحل خرید و صادرات را گام به گام توضیح می‌دهیم.
قبل از اینکه بخواهیم در مورد صادرات فنس فلزی و قیمت فنس صادراتی و چگونه صادر کردن توری فنس حصاری به کشورهای همسایه در این نوشته صحبت کنیم لازم است به طور مختصر در مورد فنس توری و کاربرد توری حصاری کمی توضیح دهیم.
فنس که نام دیگر آن حصار توری است. این نوع محصول که از سیم‌های فلزی به صورت یک توری فلزی بافته شده ساخته می‌شود. جنس این محصول از سیم‌های فولادی است که گاهی وقتا این محصول نامبرده جنسش از چوب درخت بامبو است که بیشتر جنبه تزیینی دارد بیشترین استفاده که از این محصول می‌توان کرد در حصار کشی خانه‌ها و زمین‌ها است. این توری حصاری در کشورهای خارجی مانند آمریکا شمالی به دلیل ارزان بودن، حمل و نقل آسان ونیز قابلیت این را دارا است در یک مکان دیگر استفاده شود و از همه مهمتر در مسدود نکردن نور و منظره استفاده به سزایی دارد.
لازم به ذکر است این محصول(فنس) از مقاومت بالایی برخوردار است بنابراین در برابر ضربات، زنگ زدگی و همچنین رطوبت از خود واکنش نشان نمی‌دهد. از دلایل مهمی که این فنس توری سیمی از محبوبیت بالایی برخوردار است قیمت پایین‌تر این نوع حصار توری نسبت به دیوار کشی است.

آنچه برای صادرات فنس توری فلزی باید بدانیم

توری حصاری یکی از پرکاربردترین محصولات تور فلزی و مفتولی است. این فنس توری بیشترین کاربرد را در حصارکشی زمین‌های کشاورزی، باغات، زمین‌های ورزشی، پروژه‌های ساختمان‌سازی استفاده می‌شود.این نوع از فنس باغی را می‌توان به همراه سیم خاردار مورد استفاده قرار داد، که دارای سایزهای مختلقی است معمولا طول رول‌های توری حصاری از 10 تا 15 متر و در بعضی موارد تا 20 متر هم تشکیل شده است. و عرض این محصول نیز به طور معمول بین 100 تا 400 سانتی‌متر در نظر گرفته شده است.
توری فنس یا همان حصاری بر اساس نوع مفتول، ضخامت و سایز چشمه‌های فنس در انواع مختلفی تولید می‌گردد. در اصل چشمه، همان خانه‌های لوزی شکل توری گفته می‌شود که این توری حصاری می‌تواند سایزهای متفاوتی داشته باشد.بیشترین و متداولترین چشمه‌های توری فنس 5.5، 5.7 7.7، 6.5 سانتیمتر است که همین امر نیز با نظر کارفرما باید صورت گیرد.نکته قابل توجه قیمت توری حصاری به مشخصات فنی آن وابسته است به گونه‌ای که براساس نوع مفتول و سایز چشمه‌ها متغییراست. و قبل از خرید این توری باید به مشخصات فنی آن و محل نصب توجه کرد
.

قیمت فنس توری صادراتی

صنایع مفتولی چراغی  خود تولید کنندهانواع توری های حصاری فنس چمنی، توری های پرسی و سرندی ،پانل های کلاسیک و تولید کننده انواع سیم خارداری خطی دورشته و حلقوی است لذا محصولات خود را با قیمت کمتر و همچنین کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه می‌نمایدتا همایت از هموطنان عزیز و کمک به چرخه اقتصادی کشور داشته باشد، بنابراین اگر قصد خرید و یا استعلام از قیمت های انواع توری های صادراتی و یا حصاری را دارید لطفا با کارشناسان صنایع مفتولی چراغی در تماس باشید.

روش صادرات فنس فلزی حصاری به کشورهای همسایه

کشور بزرگ ایران به عنوان یکی از قطب‌های تولید مقاطع فولادی و توری آهنی در خاورمیانه شناخته شده است که با دارا بودن کارخانه‌های بزرگ تولیدی در حوزه آهن و فولاد، نقش به سزایی در تامین آهن آلات مورد نیاز کشورهای همسایه خود دارد. به همین خاطر صادرات فنس و انواع آهن و فولاد به یکی از شغل‌های پرطرفدار و پر سود این روزها تبدیل شده است. لازم به ذکر است صادرات توری آهنی نیاز به تهیه مدارک مخصوص به خود و سپس طی پروسه‌ای طولانی است این رویه طیف گسترده‌ای از آهن آلات را به خود اختصاص داده که شامل فنس، تیرآهن، میلگرد و انواع ورق است.
امروزه به خاطر ساخت و سازهای زیاد در کشورهای همسایه صادرات فنس از کشور ایران به کشورهای دیگر از جمله عراق، ترکیه، گرجستان، ارمنستان، تاجیکستان و...انجام می‌گردد. اگر شما نیز دنبال صادرات فنس هستید با کارشناسان صنایع مفتولی چراغی در تماس باشید.

صادرات فنس به عراق

طی سالهای گذشته شاهد این بودیم که جنگ در کشور عراق خرابکاری زیادی به بار آورده است بنابراین بعد از سیمان صادرات مصالح ساختمانی و آهن‌آلات به عراق بسیار افزایش یافته است. کشور ما ایران به دلیل همسایگی با این کشور انواع آهن آلات از جمله فنس یا همان توری حصاری به این کشور صادر می‌کند.

صادرات فنس به ترکیه

طی سالهای گدشته کشور ترکیه نیز مانند کشورهای همسایه دیگر یکی از مشتریهای ثابت آهن، میلگرد، فنس و... شده است.کشور ترکیه به عنوان ششمین بازار صادراتی ایران شناخته شده است. این نکته را باید توجه داشته باشیم قیمت در این کشور چندان واقعی نیست از این رو باید صادر کنندگان قیمت رایج در بازار این کشور قرار دهند.

صادرات فنس به گرجستان

یکی دیگر ازمقاصد صادرات آهن‌آلات از جمله فنس و توری که توجه بازرگانان ایرانی را به خود جلب کرده کشور گرجستان است. با تمام محدویت‌ها و تحریم‌ها صادرات فنس به این کشور به خوبی انجام گردیده است.

مراحل صادر کردن فنس

1.دریافت سفارش:

در ابتدا کارشناس نوع فنس مشخص شده را پیگیری کرده و نوع مقصد را مشخص و مجموع سفارش را دریافت می‌نماید و سفارش در سیستم ثبت گردیده و استعلام قیمت توسط کارشناسان اجرا می‌گردد.

2.صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور حتما به نام شخص یا شرکت صادر کننده ثبت می‌گردد لازم به ذکر است پس از اطلاع دادن به مشتری و صدور پیش فاکتور واریز‌ها انجام میگیرد.

3. تکمیل خرید و ارسال بار

پس از خرید بار فنس طبق توافق فروشنده و خریدار، مبلغ فاکتور پرداخت شده و بار ارسال می‌شود.

در کل فروش صادرات فنس، بسته بندی و آماده سازی فنس، اعلام بهای گمرکی،دریافت مجوزهای لازم برای صادرات فنس به گمرک، بیمه کردن محصول، دریافت گواهی بازرسی، گرفتن گواهی مبدا، انتخاب نحوه ارسال و تحویل فنس بر عهده شرکت است.

مشاوره خرید توری فنس برای صادرات

ودر آخر باید گفته شود صادرات فنس از جمله فرصت های طلایی برای ورود به حوزه صادرات است و روشی مطمئن برای سرمایه گذاری در صنعت فولاد و آهن، اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورد صادرات فنس، قیمت توری فنس صادراتی و چگونگی صادرات این توری فلزی به کشورهای همسایه کسب نمایید، کافی است با کارشناسان صنایع مفتولی چراغی تماس حاصل بفرمایید و یا از طریق پل های ارتباطی کسب اطلاعات کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
menusearch
smcheraghi.com