نرده پانلی کلاسیک یا توری های نرده ای

eitaainstagramwhatsuptelegramrubika

نرده پانلی کلاسیک یا توری های نرده ای

نرده پانلی کلاسیک یا توری های نرده ای

پنل کلاسیک نوع جدیدی از فنس کشی هست که در دنیا رایج هستند. ویژگی رایج پنل های کلاسیک در یک دست بودن‌ آنها است. بطوری که پایه، پانل و اتصلات همه باهم برای نصب عرضه می‌گردد.

از دیگر ویژگی های بارز این نوع از نرده ها طراحی ظرافت گونه ی آن به واسطه استفاده از مفتول 4/5 میلیمتری است که با انتخاب چشمه هایی با ابعاد استاندارد ضمن ایجاد حصاری مقاوم و مستحکم می‌توانید از زیبایی فضای پیرامون و طبیعت لذت ببرید.

در برخی از موارد جوشی و در برخی موارد پرسی است. رنگ پانل کلاسیک رنگ کوره ای پلی ستر است. جنس پانل کلاسیک از آهن گالوانیزه گرم است. تعداد خم های پانل کلاسیک دو، سه و چهار است. پروفیل به کار رفته از نوع قوطی 4*4، 5*5 هست که بنا به در خواست مشتری می‌تواند متغیر باشد.

 

همانطور که گفتیم پنل های کلاسیک نوع جدیدی از فنس کشی هست که در دنیا رایج هستند. ویژگی رایج پنل های کلاسیک در یک دست بودن‌ آنها است. بطوری که پایه، پانل و اتصلات همه باهم برای نصب عرضه می‌گردد

در برخی از موارد جوشی و در برخی موارد پرسی است. نرده و حفاظ و ... مجموعه صنایع مفتولی چراغی در انواع مدل های پانل کلاسیک موجود است. رنگ پانل کلاسیک رنگ کوره ای پلی ستر است. جنس پانل کلاسیک از آهن گالوانیزه گرم است. تعداد خم های پانل کلاسیک دو، سه و چهار است. پروفیل به کار رفته از نوع قوطی 4*4، 5*5 هست که بنا به در خواست مشتری می‌تواند متغیر باشد.

مجموعه صنایع مفتولی چراغی انواع مختلفی از پانل کلاسیک را تولید می‌کند که به خاطر رنگ کوره ای محصولات خود جلوه و مقاوت ویژه ای به حفاظ نرده ها می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان قبل از خرید، شما می‌توانید با بخش پشتیبانی و مشاوره رایگان مجموعه صنایع مفتولی چراغی که دارای یک تیم حرفه ای مشاوره و فروش که همگی در زمینه فعالیت خود از بهترین ها در کشور عزیزمان ایران هستند، مراجعه فرمایید زیرا‌ آنها بدون هیچ تعصبی بهترین پیشنهاد را برای شما عزیزان ارائه خواهند کرد.

مجموعه صنایع مفتولی چراغی با دارا بودن از تجهیزات و امکانات و همچنین کارشناسان و متخصصان حرفه ای در زمینه طراحی، تولید و نصب انواع پانل های کلاسیک برای مکانهای مسکونی، تجاری و صنعتی فعالیت می‌کند. ما همچنین مشاوره رایگان و تضمین کیفیت محصولات خودمان را بدون هیچ گونه تعصبی و فقط صرفا برای خدمت رسانی به شما عزیزان ارائه می‌دهیم. با ما بهترین ها را برای خودتان انتخاب کنید چون که شما لایق

بهترین ها هستید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از ایم محصول میتوانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان مجموعه صنایع مفتولی چراغی در تماس باشید

 

پنل کلاسیک نوع جدیدی از فنس کشی هست که در دنیا رایج هستند. ویژگی رایج پنل های کلاسیک در یک دست بودن‌ آنها است. بطوری که پایه، پانل و اتصلات همه باهم برای نصب عرضه می‌گردد.از دیگر ویژگی های بارز این نوع از نرده ها طراحی ظرافت گونه ی آن به واسطه استفاده از مفتول 4/5 میلیمتری است که با انتخاب چشمه هایی با ابعاد استاندارد ضمن ایجاد حصاری مقاوم و مستحکم می‌توانید از زیبایی فضای پیرامون و طبیعت لذت ببرید.
menusearch
smcheraghi.com