سیم خاردار خطی

eitaainstagramwhatsuptelegramrubika

سیم خاردار خطی

سیم خاردارهای خطی

به شکل یک خط صاف هستند و روی آن‌ها تیغ‌ها با فاصله‌ کمی قرار گرفتند تا مانع از رفت و آمد شوند. در این نوع سیم خاردار سایز سیم‌ها عددی بین 2 الی 2.5 میلی‌متر خواهد بود و از جنس گالوانیزه تولید می‌شوند.

سیم خاردار خطی به نوعی یک سیم خاردار با رشته های فلزی است که اغلب برای ایجاد حصارکشی، حفاظت و همچنین افزایش زیبایی محیط، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با استفاده از مفتول های تیز و برنده تولید شده و امروزه جزء ارزان ترین سیم های خاردار در بازار موجود است. سیم خاردار خطی خود انواع مختلفی دارد که شامل: تک رشته ای، دو رشته ای، تک خار، دوتایی و.... می‌باشند که کاربرد هر کدام از‌ آنها با دیگری متفاوت است. لازم به ذکر است تا بدانید که سیم خار دار خطی تفاوت های اصلی و بنیادین بسیار زیادی با نوع حلقوی دارد که برای آشنایی با‌ آنها می‌توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه ابتدا شما عزیزان را با سیم خاردار خطی و انواع آن به خوبی آشنا کرده و سپس به تفاوت های نوع خطی و حلقوی خواهیم پرداخت.

همان طور که در قسمت ابتدایی مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، سیم خاردار خطی متشکل از رشته های فلزی، مفتول های تیز و برنده بوده و یکی از بهترین و پرطرفدار ترین نوع سیم های خاردار است. لبه های این سیم بسیار تیز و برنده هستند و به همین خاطر هیچ موجود زنده ای نمی‌تواند از‌ آنها عبور کند. لازم به ذکر است تا بدانید که اولین بار لوسین بی اسمیت و کنت هایو از ایالات متحده آمریکا توانستند این محصول را ساخته و در مراکز و پایگاه های نظامی مورد استفاده قرار دادند. در واقع، از زمانی که این نوع از سیم خاردار به تولید رسید، امنیت این مراکز و مکان هایی که این سیم را مصرف می‌کنند، به شدت افزایش پیدا کرده است.
سیم خاردار خطی، دارای انواع مختلفی است که تمامی‌ آنها دارای ویژگی های یکسانی هستند.

این ویژگی ها بسیار زیاد بوده و تمامی‌ آنها به نوبه خود باعث شده اند تا افراد زیادی متقاضی خرید سیم های خاردار خطی باشند. تعدادی از مهم ترین ویژگی های این سیم های خاردار، شامل موارد زیر می‌باشند:

•    انواع سیم های خاردار خطی دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و می‌توان‌ آنها را به اشکال مختلف، تبدیل کرد.
•    حمل و نقل و جابه جا یی این نوع از سیم های خاردار به دلیل سبک بودن وزنشان، کاری بسیار آسان و راحت است.
•    سیم های خاردار خطی دارای لبه های تیزی هستند که تمامی سارقان، مزاحمان و.... از لمس‌ آنها هراس دارند.
•    انواع سیم های خاردار خطی، دوام و طول عمر بالایی دارند و می‌توان با یک بار خرید، چندین سال از‌ آنها استفاده کرد.
•    انواع این نوع از سیم ها، در شرایط آب و هوایی مختلف، دچار هیچ گونه آسیبی نمی‌شوند و با خیالی راحت می‌توان از آن اها در مناطق مرطوب نیز استفاده کرد.
لازم به ذکر است تا بدانید که بسته بندی این نوع از سیم های خاردار، به صورتی است که کلاف های آن تقریبا 25 کیلوگرمی و طول‌ آنها حدودا 250 متر می‌باشند. در رابطه با فاصله خارها نیز بهتر است بدانید که فاصله‌ آنها به صورت حدودی 10 سانتی متر هستند. ضخامت مفتول به کار رفته در رشته مرکزی انواع سیم های خاردار خطی نیز تقریبا بین 2 و 2.5 میلی متر و مفتول بکار رفته در خارهای‌ آنها نیز تقریبا 2.5 میلی متر می‌باشند.

آشنایی با سیم خاردار خطی تک رشته ای


یکی از محبوب ترین نوع سیم های خاردار، نوع تک رشته ای است که متشکل از یک سیم منفرد و مستقیم است و جزء دسته سیم های ساده، به شمار می‌آید. خارهای این نوع از سیم، به صورت مساوی از هم فاصله دارند. لازم به ذکر است تا بدانید که این سیم خاردار خطی، توانایی تحمل بارهای سنگین را ندارد و به همین خاطر از آن فقط برای تعیین کردن مرزهای زمین، برای حصار کشیدن در دام های کوچک تر مانند: گوسفند و.... استفاده می‌کنند.

 

آشنایی با سیم خاردار خطی دو رشته ای


سیم خاردار دو رشته ای، نوع دیگری از سیم های خاردار خطی است که بسیار محبوب تری از نوع قبلی است. دلیل اصلی محبوبیت آن مربوط به تحمل وزن و فشار بالا است. زیرا، این محصول از دو سیم خطی به هم پیچیده تشکیل شده که خارهایی با فواصل منظم دارد. معمولا از این محصول برای حصار کشی در دام های بزرگ تر مثل: گاو، استفاده می‌کنند.

 

 

ویژگی سیم خار دار خطی

 

کاربرد سیم خاردار خطی با سیم خاردار حلقوی، متفاوت است. از سیم خاردار خطی برای مناطق ویژه‌ای نظیر باغ، زمین‌های کشاورزی و یا حتی حفاظت از ساختمان‌های نیمه‌کاره استفاده می‌شود. در صورت لزوم می‌توان سیم خاردار خطی را روی دیوار نصب کرد. جنس این سیم خاردار از گالوانیزه‌ی گرم بوده و فاصله‌ی میان خارهای آن کم است.

 

کاربردهای سیم خاردار

مهار کردن

یکی از مهم ترین و رایج‌ ترین کاربرد سیم خاردار، مهار کردن است. در سرتاسر زندان، برای حبس و جلوگیری از فرار کردن زندانیان، از سیم خاردار استفاده می‌کنند. علاوه بر این از سیم خاردار برای جلوگیری از وارد شدن حیوانات به مزرعه هم استفاده می‌کنند.

 

بخش‌ بندی کردن

سیم خاردار روش بسیار مناسبی برای تقسیم بندی و بخش بندی، مرزبندی مزارع و زمین ها است. همچنین برای مرزبندی کشورها از یکدیگر نیر این محصول کاربرد زیادی دارد.

 

کاربردهای نظامی سیم خاردار

سیم خاردار برای جلوگیری از سرعت ورود دشمن و حمله نظامی استفاده می‌شود. سیم خاردارها فرصت دفاع در برابر دشمن را به حداکثر می‌رساند.

 

 

 این محصول با استفاده از مفتول های تیز و برنده تولید شده و امروزه جزء ارزان ترین سیم های خاردار در بازار موجود است. سیم خاردار خطی خود انواع مختلفی دارد که شامل: تک رشته ای، دو رشته ای، تک خار، دوتایی و.... می‌باشند که کاربرد هر کدام از‌ آنها با دیگری متفاوت است.
یکی از محبوب ترین نوع سیم های خاردار، نوع تک رشته ای است که متشکل از یک سیم منفرد و مستقیم است و جزء دسته سیم های ساده، به شمار می‌آید. خارهای این نوع از سیم، به صورت مساوی از هم فاصله دارند. لازم به ذکر است تا بدانید که این سیم خاردار خطی، توانایی تحمل بارهای سنگین را ندارد و به همین خاطر از آن فقط برای تعیین کردن مرزهای زمین، برای حصار کشیدن در دام های کوچک تر مانند: گوسفند و.... استفاده می‌کنند.
امین چراغی فر ، هلدینگ چراغی ، صنایع مفتولی ، صنایع مفتولی چراغی ، صنعت مفتول ، خرید صنایع مفتولی ، قیمت محصولات مفتولی ، محصولات مفتولی ، قیمت محصولات مفتولی ، محصولات مفتولی جدید محصولات مفتولی ارزان خرید توری پرسی ، خرید توری فنس ، خرید توری مش ، خرید توری سرندی ، خرید سیم خاردار ، خرید انواع سیم خاردار ، خرید سیم خاردارتبری ، خرید سیم خاردارخطی ، خرید سیم خارداردورشته ای ، خرید پانل کلاسیک ، فنس چمنی ، حصار سبز ، خرید فنس چمنی خرید حصار سبز ، قیمت توری پرسی ، قیمت توری فنس ، قیمت توری مش ، قیمت توری سرندی ، قیمت سیم خاردار ، قیمت انواع سیم خاردار ، قیمت سیم خاردار تبری ، قیمت سیم خاردار خطی ، قیمت سیم خارداردورشته ای ، قیمت پانل کلاسیک ، قیمت فنس چمنی ، قیمت حصارسبز قیمت توری پرسی ارزان ، قیمت توری فنس ارزان ، قیمت توری مش ارزان ، قیمت توری سرندی ارزان ، قیمت سیم خاردار ارزان ، قیمت انواع سیم خاردار ارزان ، قیمت سیم خاردار تبری ارزان ، قیمت سیم خاردار خطی ارزان ، قیمت سیم خارداردورشته ای ارزان ، قیمت پانل کلاسیک ارزان ، قیمت فنس چمنی ارزان ، قیمت حصارسبزارزان قیمت توری پرسی با کیفیت ، قیمت توری فنس با کیفیت ، قیمت توری مش با کیفیت ، قیمت توری سرندی با کیفیت ، قیمت سیم خاردار با کیفیت ، قیمت انواع سیم خاردار با کیفیت ، قیمت سیم خاردار تبری با کیفیت ، قیمت سیم خاردار خطی با کیفیت ، قیمت سیم خارداردورشته ای با کیفیت ، قیمت پانل کلاسیک با کیفیت ، قیمت فنس چمنی با کیفیت ، قیمت حصارسبز با کیفیت ،
menusearch
smcheraghi.com